پروژکتور فلت آوانور

پروژکتور فلت آوانور

پروژکتور فلت LED

پروژکتورهای از دسته محصولات روشنایی هستند که نور زیادی از خودشان ساطع میکنند و کاربردهای متنوعی در صنعت روشنایی، ساختمانی، فضای آزاد و غیره میباشد.

پروژکتورها معمولا در محیط هایی با مساحت بالا قرار میگیرند. از دیگر موارد کاربرد آن زیبایی اماکن، استفاده در کنسرت ها و سالن های نمایش، تالارهای عروسی، باغ های بزرگ، سالن ها و زمین های ورزشی، تبلیغات و غیره میباشد.

پروژکتور فلت LED آوانور

پروژکتور فلت آوانور، با نوردهی بالا مناسب استفاده در محیط های بیرونی بوده و از آن می‌توان در نورپردازی محیط هایی مانند نمای ساختمان ها، سالن های ورزشی، استادیوم ها استفاده کرد. . بدنه آلومینیومی مستحکم پروژکتور سبب مقاوم تر شدن و افزایش طول عمر آن می‌شود. ساخت این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و طراحی مناسب سبب گردیده تا این پروژکتور در دمای منفی 40 درجه تا دمای 60 درجه سانتی گراد نصب شود. میزان روشنایی ۱۲۰ لومن بر وات و پخش نور گسترده، طراحی و اندازه مناسب محصول، استفاده از مواد اولیه با کیفیت عواملی هستند که باعث می شود این پرژکتور در بسیاری از محیط های خارجی کاربرد داشته باشد. این پروژکتور آوا نور دارای درجه حفاظت IP66 است که در برابر گرد و غبار و عوامل محیطی مقاوم بوده و همچنین ضد آب است. این محصول در دو رنگ نور سفید و آفتابی به عرضه فروش می‌رسد و ۱۸ ماه گارانتی دارد.


توان واقعی (وات) نوع COB
شار نوری ( لومن بر وات ) رنگ بدنه رنگ نور گارانتی (ماه)
40 4800 سفید مهتابی- آفتابی- سبز- آبی 18
60
7200 سفید مهتابی- آفتابی- سبز- آبی 18
120 14400 سفید مهتابی- آفتابی- سبز- آبی 18